БАНКИТЕ И БАНКОВАТА ИНДУСТРИЯ СА ДОПРИНЕСЛИ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО МНОГО ЗА РАСТЕЖА НА СВЕТОВНАТА ИКОНОМИКА ОЩЕ ОТ ТЯХНОТО СЪЗДАВАНЕ И СЛЕД ДЪЛЪГ ПЕРИОД НА ХИБЕРНАЦИЯ ОТ КРАЯ НА 1970 ДО 2008, НЕОБХОДИМОСТТА ОТ СЕРИОЗНА ПРОМЯНА В БИЗНЕС МОДЕЛА НА БАНКИТЕ ДНЕС Е ОЧЕВИДНА. ЛИПСАТА НА ДОВЕРИЕ ОТ СТРАНА НА КЛИЕНТИТЕ РАСТЕ. ВСЕ ПОВЕЧЕ ХОРА СЕ ОТКАЗВАТ ОТ УСЛУГИТЕ НА ТРАДИЦИОННАТА БАНКОВА СИСТЕМА,ИЗБИРАЙКИ АЛТЕРНАТИВНИТЕ ФИНАНСОВИ УСЛУГИ.
ДНЕС КЛИЕНТИТЕ ИЗИСКВАТ ПЕРСОНАЛНО ОБСЛУЖВАНЕ, СЪОБРАЗЕНО С НУЖДИТЕ ИМ И ДОБАВЕНА СТОЙНОСТ – ИНДИВИДУАЛНА ЗА САМИТЕ ТЯХ, А ТОВА ОТ СВОЯ СТРАНА ИЗИСКВА ПРОМЯНА В БИЗНЕС МОДЕЛА. ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ПРЕЖИВЯВАНЕ ДНЕС Е ПО-РАЗВИТО ОТ ВСЯКОГА. ЦИФРОВИТЕ УСЛУГИ СА ДОСТЪПНИ В РЕАЛНО ВРЕМЕ И НАВСЯКЪДЕ. ЗАТОВА, ОЦЕНЯВАЙКИ ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ ДНЕС, ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НЕ СРАВНЯВАТ РАЗЛИЧНИТЕ БАНКИ, А ПРЕЖИВЯВАНЕТО, КОЕТО ПОЛУЧАВАТ.ФОКУСЪТ ТРЯБВА ДА Е ВЪРХУ ПОДХОДА, А НЕ ВЪРХУ ТЕХНОЛОГИИТЕ. ЗА ПРИМЕР ПОД МОБИЛНО БАНКИРАНЕ НЕ ТРЯБВА ДА СЕ РАЗБИРА ПРОСТО МОБИЛНО ПРИЛОЖЕНИЕ. ВМЕСТО ТОВА ТРЯБВА ДА СЕ ВЪЗПРИЕМЕ КОНЦЕПЦИЯТА, ЧЕ БАНКАТА СЛЕДВА ДА Е ТАМ КЪДЕТО Е КЛИЕНТЪТ. БАНКОВИТЕ УСЛУГИ ТРЯБВА ДА СЕ ПРЕДЛАГАТ ТОЧНО ТАМ, КЪДЕТО И КОГАТО ИМ НАЛОЖИ ЖИЗНЕНИЯТ И БИЗНЕС КОНТЕКСТ – БЕЗ БАНКАТА ДА ПРИСЪСТВА ФИЗИЧЕСКИ. СЛЕДВАЙКИ ЛОГИКАТА СЛЕД ВРЕМЕ ТЕЗИ ТЕНДЕНЦИИ И ПОСТОЯННО РАЗВИВАЩИ СЕ ТЕХНОЛОГИИ БИХА ПРЕВЪРНАЛИ БАНКОВИТЕ ОФИСИ, КОИТО ПОЗНАВАМЕ И ИЗПОЛЗВАМЕ ДНЕС, В НЕНУЖНИ ОБЩЕСТВЕНИ ПРОСТРАНСТВА. ТАЗИ ТРАНСФОРМАЦИЯ ОБАЧЕ НЕ СТАВА БЪРЗО, ЗА ЦЕЛТА ЩЕ СА НУЖНИ ГОДИНИ НА ПЛАВЕН ПРЕХОД ПРЕДИ ТЯ ДА БЪДЕ ИНТЕГРИРАНА НАПЪЛНО, ЗАТОВА И КОНЦЕПЦИЯТА НА ПРОЕКТА ЗА РЕБРАНДИРАНЕ НА ОФИСИТЕ НА FIBANK Е НАСОЧЕНА КЪМ ТОЗИ МЕЖДИНЕН ЕТАП – ЕТАПЪТ НА МЕТАМОРФОЗАТА.ПРОЕКТЪТ ЦЕЛИ ДА СЪЗДАДЕ НОВ ТИП БАНКОВИ ОФИСИ С ПРОСТРАНСТВА, КОИТО ОТ ЕДНА СТРАНА ПОЗВОЛЯВАТ ДА СЕ ЗАПАЗИ КОНВЕНЦИОНАЛНАТА ФУНКЦИОНАЛНА СХЕМА С ДОСЕГАШНИТЕ ПОЗНАТИ ЗОНИ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИТЕ, КАТО ФРОНТ ОФИСИ, КАСИ И САЛОНИ ЗА КРЕДИТИРАНЕ, А ОТ ДРУГА ДА СЕ СЪЗДАДЕ ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ПЛАВНА ТРАНСФОРМАЦИЯ, ОСИГУРЯВАЙКИ ПОВЕЧЕ МЯСТО ЗА ПОСТОЯННО РАЗВИВАЩОТО СЕ САМООБСЛУЖВАНЕ И АСИСТИРАНО САМООБСЛУЖВАНЕ. ОСВЕН ФУНКЦИОНАЛНО, ПРОЕКТЪТ ПРЕДВИЖДА ПРОМЕНИ И В ИЗПОЛЗВАНИТЕ ДО СЕГА ИНТЕРИОРНИ МАТЕРИАЛИ, КАТО ПО ТОЗИ НАЧИН ЗАСИЛВА ОЩЕ ПОВЕЧЕ СВОЯТА КОНЦЕПЦИЯ. БЕЛИТЕ МЕТАЛНИ РАМКИ, АЖУРНИТЕ МЕБЕЛИ И ПЕРФОРИРАНТА ЛАМАРИНА СЪЗДАВАТ ПО-СВЕТЛИ, ПО-ПРОСТОРНИ И ЛЕСНИ ЗА ОРИЕНТАЦИЯ ПРОСТРАНСТВА, СЪЩО ТАКА И ПО-ГЪВКАВА И АДАПТИВНА РАБОТНА СРЕДА, БЕЗ ДА НАРУШАВАТ КОНФЕДЕНЦИАЛНОСТТА И БЕЗОПАСНОСТТА НА ОПЕРАЦИИТЕ.
ВСИЧКИ ТЕЗИ НАМЕСИ БИХА ПРЕВЪРНАЛИ ОФИСИТЕ НА FIBANK В МОДЕРНИ РАБОТНИ И ОБСЛУЖВАЩИ ПРОСТРАНСТВА, ГОТОВИ ЗА АДАПТИРАНЕТО НА БЪДЕЩИТЕ ТЕНДЕНЦИИ И РАЗВИТИЕ НА ТЕХНОЛОГИИТЕ, ДОКАТО В КРАЙНА СМЕТКА ВСЕКИ ЕДИН ОТ ТЯХ НЕ СЕ ПРЕВЪРНЕ В ОФИС ЗА НАПЪЛНО ИНДИВИДУАЛНО БАНКИРАНЕ.